تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم    ✅مهندس حسین محمدی شهردار و حاج صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی شهر طی پیامی عید سعید غدیر خم را به شهروندان عالیشهری تبریک گفتند .   🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، در این […]

 

 تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم 

 

✅مهندس حسین محمدی شهردار و حاج صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی شهر طی پیامی عید سعید غدیر خم را به شهروندان عالیشهری تبریک گفتند .

 

🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، در این پیام آمده است:

▫️بسم الله الرحمن الرحیم▫️

🔸غدیر تداوم رسالت حضرت محمّد(صلی الله علیه و آله) در ولایت حضرت امام علی(علیه السلام)؛ غدیر، این عید بزرگ و این حادثه و مناسبت ستُرگ، بهانه ای است برای تجدید میثاق با ولایت، که با غدیر آشناییم و به آن مهر می‌ورزیم و در سایه‌سار نخل ولایت، نفسی تازه می‌‌کنیم و در تداوم پیمودن راه حق به افق‌های روشن دوردست چشم می‌دوزیم.

🔸حال بر ماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نموده و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودهای و فرمایشات معظمٌ لَه اعلام داشته و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمانهای والای این نظام مقدس گام نهیم. ان شاالله‌.

🔸فرارسیدن عید بزرگ ولایت و امامت، عید سعید غدیر خم را به عموم ملت مسلمان و مردم شریف شهر عالیشهر تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت داریم ما را از متمسکین راستین به ولایت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.

 

🔹حسین محمدی، شهردار عالیشهر

🔹صدرالله اسدیان مطلق، رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر

💠روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد