پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر بمناسبت عید قربان    شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر بمناسبت عید سعید قربان پیام تبریکی صادر کردند.   🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، در متن پیام مهندس حسین محمدی شهردار و حاج صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر […]

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر بمناسبت عید قربان 

 

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر بمناسبت عید سعید قربان پیام تبریکی صادر کردند.

 

🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، در متن پیام مهندس حسین محمدی شهردار و حاج صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر آمده است :

 

🌺🌸” لبیک اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک، انّ الحمدو النعمه لک والملک، لا شریک لک لبیک”🌸🌺

 

🔸عید قربان، پر شکوهترین ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا است؛ آن جا که فرمان حق به ابراهیم خلیل الله(علیه السلام) براى ذبح اسماعیل صادر شد و ابراهیم آن بنده مخلص و فرمانبردار خداوند با اقتدا به وحی آسمانی، از آزمونی دشوار سربلند بیرون آمد و بندگی و فرمانبرداری خویش را به درستى در پیشگاه خداوند بزرگ اثبات نمود و با به مسلخ بردن فرزند خویش، آرزوی کهنه ابلیس را در به گمراهی کشاندن فرزندان آدم، نقش بر آب کرد.

 

🔸امتحان حضرت ابراهیم (ع) یکی از بزرگ ترین امتحانات الهی بود؛ امتحانی که هدفش این بود که قلب او را از مهر غیرخدا تهی کند و عشق الهی را در سراسر قلب او پرتوافکن سازد و درس عبودیت واقعی و جهاد در راه خدای بزرگ را به نسل های بعد بیاموزد.

 

🔸عید سعید قربان، جشن شکوفایی ایمان و یقین را به تمامی مسلمانان جهان، هموطنان عزیز و مردم شریف و متدین شهر عالیشهر تبریک و تهنیت عرض می نماییم؛ امید است در عرفه با زدودن زنگار معصیت از قلب هایمان و در قربان با قربانی کردن همه نفسانیات و منیّات و تعلقات دنیوی، سر تسلیم در مقابل عزم و اراده الهی فرود آوریم و با اخلاص تمام، در کسب توفیقات الهی موفق و مؤید باشیم. (انءشالله)

 

🔹حسین محمدی شهردار عالیشهر

🔹صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر

 

💠روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد