لایروبی کانال های دفع آب های سطحی و هرس درختان شهر عالیشهر پیش از آغاز بارندگی   مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر از آغاز لایروبی کانال های دفع آب های سطحی و هرس درختان پیش از آغاز بارندگی در شهر عالیشهر خبر داد.   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر ؛ مهندس […]

لایروبی کانال های دفع آب های سطحی و هرس درختان شهر عالیشهر پیش از آغاز بارندگی

 

مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر از آغاز لایروبی کانال های دفع آب های سطحی و هرس درختان پیش از آغاز بارندگی در شهر عالیشهر خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر ؛ مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر با توجه به نزدیک شدن شروع فصل بارندگی، لایروبی کانال های دفع آب های سطحی و جوی های سطح شهر در دست اجرای این شهرداری می باشد و در ادامه افزودند: اتخاذ رویکردهای نوین در اجرای روش های آمادگی نیروهای خدمات شهری در هنگام بحران از موارد اجرایی ستاد مدیریت بحران این شهرداری می باشد.

 

مهندس محمدی شهردار عالیشهر با بیان اینکه لایروبی و پاکسازی کانال ها و جوی ها با هدف روان سازی، دفع پساب ها، جلوگیری از بوی نامطبوع، پیشگیری از بروز بیماری، تجمع حشرات و حیوانات موذی در سطح شهر اجرایی گردیده، افزود: تمام تلاش همکاران حوزه خدمات شهری در راستای محیطی بهداشتی و عاری از هر گونه آلودگی با هدف رضایتمندی شهروندان می باشد.

 

شهردار عالیشهر با بیان این مطلب که جمع آوری و هدایت آب های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی در مسیر صحیح به منظور پیشگیری از بحران های احتمالی جزء مهمترین اقدامات این حوزه است، ابراز داشت: برنامه ریزی های لازم در حوزه ستاد مدیریت بحران صورت گرفته و در دست اجرا می باشد .

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد