💢 طرح مسکن ملی با ساخت ۲۲۰۰ واحد مسکونی توسط دولت در عالیشهر 🌐به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، نشست صمیمی شهردار و مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر و همراهی هیات همراه امروز در محل شهرداری عالیشهر با هدف تسریع در جذب سرمایه گذار مسکن ملی برگزار گردید. در این جلسه ضمن بررسی […]

💢 طرح مسکن ملی با ساخت ۲۲۰۰ واحد مسکونی توسط دولت در عالیشهر

🌐به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، نشست صمیمی شهردار و مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر و همراهی هیات همراه امروز در محل شهرداری عالیشهر با هدف تسریع در جذب سرمایه گذار مسکن ملی برگزار گردید.

در این جلسه ضمن بررسی مشکلات و کمبود ها به موضوع جذب سرمایه گذار و تسریع در امور پرداخته شد.
🔸مهندس مقاتلی مدیر عامل شرکت عمران عالیشهردر رابطه با هرگونه همکاری و نعامل در پیشبرد امور جهت خدمت به مردم شریف ابراز داشتند: طرح ۲ هزار و دویست واحد طرح مسکن ملی در دستور کار دولت قرار دارد که در ابتدا هزار واحد تکلیف شده دولت عملیات اجرایی آن را آغاز نماید و ثبت نام آن از طریق سامانه ملی صورت می پذیرد ( زمان و نحوه ثبت نام متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد) و هزار و ۲۰۰ واحد دیگر نیز توسط شرکت های سرمایه گذار مسکن که توسط این شرکت فراخوان زده خواهد شد ساخته می شود.
🔸مقاتلی در ادامه بیان داشتند: آورده اولیه توسط مردم همراه با تسهیلات بانکی و شرایط ویژه ساخته می شود که در وحله اول باعث ایجاد رونق در شهر و همچنین فضای مناسب برای خانه دار شدن افراد واجدالشرایط فراهم می گردد که امید داریم تا پایان دولت واحد های زیادی به بهره برداری برسد.
🔸مهدی قائدی شهردار عالیشهر ضمن خوشامد گویی از هرگونه همکاری در راستای کاسته شدن مشکلات سرمایه گذاری و تسریع در امور افزودند: آماده هرگونه همکاری هستیم ودر چارچوب قانون شرایط مناسب برای سرمایه گذاری مهیا خواهیم ساخت.
🔸قائدی در حاشیه جلسه به موضوعات دیگر نیز پرداختند: مهمترین آنها تعیین تکلیف زمین آرامستان، پارکینگ ماشین آلات سنگین، ساختمان اداری شهرداری و همچنین وضعیت آسفالت برخی معابر شهر که عملیات عمرانی آن شرکت در حال اجرا است از مهندس مقاتلی درخواست همکاری داشتند.
🔸مدیر عامل شرکت عمران نیز در پاسخ به درخواست های شهردار افزود: تمامی موارد مطرح شده در دستور کار قرار گرفته و هر کدام از موارد با تشکیل جلسات فنی جداگانه و در مراحل آخر واگذاری است و بزودی اجرایی خواهد شد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد