در آستانه دهه فجر و سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شهردار عالیشهر با صدور پیامی فرا رسیدن این ایام الله شکوهمند را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، آقای احمدی گرامیداشت این ایام فرخنده را فرصتی برای تجدید پیمان با معمار کبیر انقلاب اسلامی و آرمانهای شهدای گرانقدر انقلاب […]

در آستانه دهه فجر و سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شهردار عالیشهر با صدور پیامی فرا رسیدن این ایام الله شکوهمند را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، آقای احمدی گرامیداشت این ایام فرخنده را فرصتی برای تجدید پیمان با معمار کبیر انقلاب اسلامی و آرمانهای شهدای گرانقدر انقلاب ذکر نمود و افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دریچه ای روشن برای تحقق اهداف و آرمانهای ملت بزرگ ایران و به واقعیت پیوستن آرزوی تمامی آزاد اندیشان دنیا بود.

وی دهه فجر را طلوع دوباره آفتاب انقلاب و جشن دوباره فرخندگی، بالندگی و تابندگی میهن اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور جانفشانی های ملت قهرمان ایران و رهبری داهیانه امام امت است.

شهردار عالیشهر ادامه داد : دهه فجر، میلاد نوین امتی است که در تاریخ بشری، یکی از شورانگیزترین، عمیق ترین و زیباترین تحولات حماسه آفرین را بر مبنای ایمان و بر محور رهبری آفریده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی، نتیجه خون شهیدان و ثمره پایمردیهای جوانانی است که در رویارویی حق علیه  باطل، تا پای جان پیش رفتند و اینجانب به سهم خود این حماسه تاریخی را به همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی و به آحاد مردم انقلابی شهرعالیشهر تبریک و تهنیت عرض نموده عزت و اقتدار ایران عزیز را از خداوند متعال خواستارم.

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد