پیام تسلیت شهردار و رئیس شورای اسلامی عالیشهر به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد ◾شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر بصورت مشترک در پیامی فرارسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را به تمامی هموطنان به ویژه شهروندان عالیشهری تسلیت گفتند. بسمه تعالی ▪️سالگرد رحلت […]

پیام تسلیت شهردار و رئیس شورای اسلامی عالیشهر به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد

◾شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر بصورت مشترک در پیامی فرارسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را به تمامی هموطنان به ویژه شهروندان عالیشهری تسلیت گفتند.

بسمه تعالی
▪️سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذارکبیر جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران و همشهریان عزیزمان، تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.
▪️بی تردید فقدان آن عبد صالح خدا، برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه ای جبران ناپذیر خواهد بود.
▪️انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان اعجاز قرن آنچنان با نام و یاد امام راحل(ره) عجین شده است که به فرموده مقام معظم رهبری این انقلاب بی‌نام و نشان او در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.
▪️قیام پانزدهم خرداد نیز، قیام حق طلبانی بود که فریاد آزادی و آزادی خواهی سرداده بودند و به عنوان نقطه آغازین قیام ملت شریف ایران علیه حکومت مستبد طاغوت تلقی می شود . 
▪️اینجانبان بر خود لازم می‌دانیم ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام راحل و ۱۵ خرداد سالروز قیام خونین ملت غیور ایران را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد را به هموطنان عزیز بویژه مردم متدین شهر عالیشهر تسلیت و تعزیت عرض نموده، امید است با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی همواره برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش نماییم.

حسین محمدی
شهردار عالیشهر

صدرالله اسدیان مطلق
رئیس شورای اسلامی عالیشهر

🏴روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد