به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، به مناسبت هفتم مهرماه روز آتشنشانی و ایمنی، شهرار، اعضای شورا و پرسنل آتشنشانی شهرداری عالیشهر در نماز جمعه امزوز شرکت نموده و نماز جمعه را همراه با مردم به امامت حجت الاسلام و المسلمین هاشمی به جا آوردند و در بین دو نماز درحضور […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، به مناسبت هفتم مهرماه روز آتشنشانی و ایمنی، شهرار، اعضای شورا و پرسنل آتشنشانی شهرداری عالیشهر در نماز جمعه امزوز شرکت نموده و نماز جمعه را همراه با مردم به امامت حجت الاسلام و المسلمین هاشمی به جا آوردند و در بین دو نماز درحضور نمازگزاران، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از ۳نفر از  این آتشنشانان به نمایندگی از همه آتشنشانان شهرداری عالیشهر با تقدیم لوح سپاس و هدیه تقدیر گردید.

امام جمعه عالیشهر  در خطبه های خود با اشاره به هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی گفت: یکی از شغل های پر ارزش و پر ثواب شغل آتشنشانی است.

وی با تشبیه آتشنشانان به فرشتگان نجات افزود: در مواقع آتش سوزی پس از لطف خدواند این آتش نشانان هستند که با به خطر انداختن جان خود حضور دارند.

ایشان ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره شهدای آتشنشان اظهارداشت: در حوادثی همچون حادثه پلاسکو ایثار و فداکاری آتشنشانان را دیدیم که برای نجات جان هم وطنانشان جان خود را ازدست دادند و این بارزش ترین و پر ثواب ترین کارهاست.

امام جمعه عالیشهر همچنین  از زحمات ، ایثار و آمادگی آتشنشانان شهرداری عالیشهر نیز تقدیر کرد و گفت : به آقای قائدی شهردار محترم سفارش می کنم ضمن تجهیز آتشنشانی شهرداری به امکانت مدرن، به  پرسنل شهرداری نیزعنایت بیشتری داشته باشند.

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد