تقدیر شهردار عالیشهر از اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت روز شورا   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، به مناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها با حضور شهردار از اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر تجلیل و قدردانی بعمل آمد.   در این برنامه که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر […]

تقدیر شهردار عالیشهر از اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت روز شورا

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، به مناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها با حضور شهردار از اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

 

در این برنامه که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد، مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر، سال روز رویداد بزرگ تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی شهر و تحقق آیه شریفه«اَمرُهُم شوریٰ بَینَهُم» را صمیمانه خدمت اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر تبریک و از پیگیری، تلاش، مساعدت و راهنمایی های ارزنده اعضای شورای اسلامی تقدیر و تشکر نمود.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: رمز موفقیت شورا و شهرداری در همدلی و تعامل است و در سایه این دو امر مهم می توان در جهت رفع مشکلات شهر و شهروندان گام های مؤثر برداشت .

 

مهندس محمدی، شوراها را از مهمترین ارکان تصمیم گیری در مدیریت شهرها و روستاهای کشور دانست و تصریح کرد که شهردار و مجموعه شهرداری با تمام توان خود جهت اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر در راستای توسعه و آبادانی شهر تلاش خواهد نمود.

 

شهردار عالیشهر در پایان ضمن ارائه گزارشی از روند کارهای انجام گرفته طی شش ماه گذشته ، برنامه های پیش روی و در دست اقدام شهرداری را نیز خدمت اعضای شورای اسلامی شهر تشریح نمود.

 

در این دیدار آقای حاج صدرالله اسدیان مطلق رییس و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر، ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و مجموعه کارکنان شهرداری ، رضایتمندی خود را از فعالیت و روند انجام کارهای عمرانی شهرداری اعلام نمودند و در پایان این دیدار، به رسم یادبود دسته گلی توسط شهردار تقدیم اعضا شورای اسلامی شهر گردید.

 

💠روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد