راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر عالیشهر برگزار شد   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در شهر عالیشهر برگزار شد.   این مراسم با حضور گسترده و پرشور مردم روزه‌دار،امام جمعه، شهردار، رئیس و اعضای شورای […]

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر عالیشهر برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در شهر عالیشهر برگزار شد.

 

این مراسم با حضور گسترده و پرشور مردم روزه‌دار،امام جمعه، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، روحانیون، فرهنگیان، کسبه و بازاریان، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

 

راهپیمایی روز قدس در شهر عالیشهر از مصلی نماز جمعه آغاز و راهپیمایان پس از سر دادن شعار در میدان شهدا برای استماع قطعنامه سراسری روز قدس گرد هم آمدند.

 

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردها و پوسترهایی با مضمون فلسطین تنها نیست، فریاد ملت ما القدس لنا و همچنین با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» بار دیگر از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین حمایت کرده و جنایات مستکبران جهان را محکوم کردند.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد