شهردار و رئیس شورای اسلامی عالیشهر در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را گرامی داشتند.   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، شهردار و رئیس شورای اسلامی عالیشهر در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را گرامی داشتند.   باسمه تعالی ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ   خبرنگاران چشم بینا, گوش […]

 

شهردار و رئیس شورای اسلامی عالیشهر در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را گرامی داشتند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، شهردار و رئیس شورای اسلامی عالیشهر در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را گرامی داشتند.

 

باسمه تعالی

ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ

 

خبرنگاران چشم بینا, گوش شنوا و زبان گویای جامعه در بیان دغدغه ها, مصائب و مشکلات هستند که می توانند زمینه بهبود شرایط و تغییر را فراهم آورند.

 

بی تردید ۱۷ مرداد سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی ظرفیتی منحصر بفرد جهت قدردانی و تقدیر از مردان و زنانی است که مهمترین هدف خود را روشنگری و شفاف سازی در مسیر رشد و تعالی جامعه قرار داده اند.

 

جوانان توانمند و پیران با تجربه در عرصه خبر همواره ضمن اشاره به مشکلات و ایرادات به بیان راهکارها پرداخته اند و توانسته اند همراهی تاثیرگذار برای بدنه مدیریتی کشور باشند و با انتقادات سازنده موجبات اصلاح امور را فراهم آورند.

 

در واقع خبرنگاران با امید زائی و اعتماد آفرینی در چالش ها و بحران ها به مدد سیستم مدیریتی آمده اند  و انعکاس مشکلات مردم توانسته زمینه مدیریت بهتر را فراهم آورد.

 

امسال روز خبرنگار مصادف شده است با عاشورای حسینی و همانگونه که پیام واقعه عاشورا که همانا حق گویی و حق جویی است از طریق پیام آوران راستین، صادق و درست نویس از آن زمان تا به امروز منتقل گردیده است، رسالت خبرنگاران نیز آگاهی رسانی به مردم است.

 

ضمن عرض تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام و ۷۲ تن از یاران باوفایشان، بدینوسیله روزخبرنگار را گرامی می داریم و زحمات با ارزش خبرنگاران شهر عالیشهر را ارج می نهیم و برای این عزیزان آرزوی سلامتی، سرافرازی و توفیق روزافزون از درگاه حضرت احدیت داریم.

 

حسین محمدی

شهردار عالیشهر

 

صدرالله اسدیان مطلق

رئیس شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد