پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی و شهردار عالیشهر به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ رئیس شورای اسلامی و شهردار عالیشهر طی پیام مشترکی فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفتند.   بسمه تعالی السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الارْواحِ الَّتی […]

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی و شهردار عالیشهر به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ رئیس شورای اسلامی و شهردار عالیشهر طی پیام مشترکی فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفتند.

 

بسمه تعالی
السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الارْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

عاشورا نمایش پر شکوه عشق است که با ایثار و از خود گذشتگی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران فداکارش در صحنه کربلا خلق می شود. حماسه کربلا حقیقتی را در کهکشان عشق و خون به تصویر کشید تا دیگر کسی برای چشم پوشیدن از آفتاب حقیقت، بهانه ای نیابد.

 

کربلا صحنه وقوع حماسه جاویدی است که وجدان انسانهای آگاه ، صلابت آسمانی‌اش را ستایش می کند و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می آورد.

امروز، این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام کربلا را خوب بشناسیم و سر مشق زندگی خود قرار دهیم.

بدینوسیله فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را که یادآور رشادتها و مظلومیت‌های خاندان پاک رسالت است ، به عموم ملت ایران علی الخصوص شهروندان شریف شهر عالیشهر و همه شیعیان ، آزادگان ، شیفتگان حق و فضیلت و عدالت در سرتاسر جهان تسلیت عرض می نماییم.

 

صدرالله اسدیان مطلق: رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر

 

حسین محمدی : شهردار عالیشهر

 

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد