همایش ساماندهی سرویس های مدارس شهر عالیشهر برگزار شد   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ همایش ساماندهی سرویس های مدارس شهر به منظور هماهنگی و ایجاد آمادگی لازم برای حمل و نقل سرویس مدارس و رانندگان با حضور مسئولان شهری از جمله فرمانداری، شهرداری ، شورای اسلامی شهر، آموزش و پرورش، […]

همایش ساماندهی سرویس های مدارس شهر عالیشهر برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ همایش ساماندهی سرویس های مدارس شهر به منظور هماهنگی و ایجاد آمادگی لازم برای حمل و نقل سرویس مدارس و رانندگان با حضور مسئولان شهری از جمله فرمانداری، شهرداری ، شورای اسلامی شهر، آموزش و پرورش، پلیس راهور، دیگر دستگاه‌ها و حضور رانندگان سرویس مدارس برگزار شد.

 

مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر در این مراسم با بیان اهمیت ساماندهی و آموزش رانندگان در جهت بهبود حمل و نقل دانش آموزان، تصریح کرد: این مانور به منظور فرهنگ سازی استفاده از خودروهای مجاز و رانندگان آموزش  دیده سرویس های مدارس برگزار گردیده است.

 

مهندس حسین محمدی در ادامه  افزودند رانندگان حمل و نقل دانش آموزان پس از تشکیل پرونده در شهرداری، برچسب سرویس مدرسه جهت نصب روی خودروی دریافت می نمایند.

 

شهردار عالیشهر در ادامه گفتند حمل و نقل دانش آموزان با وسیله سرویس های شخصی ممنوع بوده و حتما باید تحت پوشش شرکت مجوز دار حمل و نقل دانش آموزان انجام گیرد.

 

در پایان این مراسم برچسب سرویس مدارس سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱  بر روی خودروهای مجوز دار نصب گردید.

 

روابط عمومی شهرداری و شوراری اسلامی شهر عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد