برپایی موکب شهید باکری شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر به مناسبت اربعین حسینی به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ موکب شهید باکری شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر به مناسبت اربعین حسینی به مدت ۴ شب در محل گلزار شهدای گمنام برپا و پذیرای عزاداران حسینی بود. مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر اظهار […]

برپایی موکب شهید باکری شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر به مناسبت اربعین حسینی
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ موکب شهید باکری شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر به مناسبت اربعین حسینی به مدت ۴ شب در محل گلزار شهدای گمنام برپا و پذیرای عزاداران حسینی بود.
مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر اظهار داشت: پیاده روی اربعین یک حرکت جهانی است و نمادی برای عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع) می باشد که سالانه میلیون ها نفر از دوستداران اهل بیت (ع) به سوی میعادگاه عاشقان کربلای معلی حرکت می نمایند.
مهندس حسین محمدی در ادامه گفت: شهرداری عالیشهر برای ادای سهم خود در رویداد بزرگ اربعین، در این ایام موکبی تحت عنوان «موکب شهید باکری» در گلزار شهدای گمنام به مدت ۴ شب برپا نمود.
شهردار عالیشهر در ادامه بیان کرد: به منظور تعظیم و تکریم ارزشهای انقلابی و شعائر دینی و اجرای ماموریتهای فرهنگی، فضا سازی و سیاهپوشی سطح شهر به مناسبت اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر نیز انجام پذیرفته است.
در موکب شهید باکری با پذیرایی چای، قهوه، شربت، آبمیوه، کیک، شکلات، شیرینی، خرما، نخود، آش رشته و با پخش مداحی و نواهای اربعین و حال هوای پیاده روی مسیر مشایه نجف به کربلا را در گلزار شهدای گمنام عالیشهر تداعی و خدمت رسانی به عزاداران جسینی صورت پذیرفت.
  روابط عمومی شهرداری و شوراری اسلامی شهر عالیشهر
برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد