تقدیم به جهادگران عرصه خبر و رسانه پیام شهردار عالیشهر بمناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار توسعه مدنی و فرهنگی و بالابردن سواد رسانه ای نقشی است ارزنده، که امید است شما خبرنگاران نشریات، خبرگزاریها و رسانه به آن جامه عمل بپوشانید. انعکاس رویدادها و واقعیت ها مهمترین رسالت یک خبرنگاراست که در ارتقای نقش رسانه […]

تقدیم به جهادگران عرصه خبر و رسانه

پیام شهردار عالیشهر بمناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار

توسعه مدنی و فرهنگی و بالابردن سواد رسانه ای نقشی است ارزنده، که امید است شما خبرنگاران نشریات، خبرگزاریها و رسانه به آن جامه عمل بپوشانید.

انعکاس رویدادها و واقعیت ها مهمترین رسالت یک خبرنگاراست که در ارتقای نقش رسانه و بالا بردن اعتماد در سطح جامعه بی تاثیر نیست و حال که جامعه دچار سردرگمی و ترس از انتشار ویروس منحوس کرونا است به مانند رسالت های خود در سایر جبهه ها بکوشید که نقش والا و ارزشمند شما عزیزان همیشه روشنی بخش مسیر مردم است.

پس ضمن فراهم نمودن رضایتمندی مردم شریف، در سال “جهش تولید” حرکت جهادی شهید محمود صارمی سرلوحه امور و وظیفه خود قرار دهید.

لذا به پاس مرارت ها و مجاهدت های شبانه روزی که همواره، همراه و همگام با مردم و مسولین بوده اید، مراتب تقدیر و قدردانی خود را تقدیم میداریم.

 

 

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد