تقدیر شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر از پزشکان به مناسبت روز پزشک   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، به مناسبت روز پزشک، شهردار، ریاست شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر با حضور در محل خدمت با رعایت نکات بهداشتی از ۹ پزشک […]

تقدیر شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر از پزشکان به مناسبت روز پزشک

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، به مناسبت روز پزشک، شهردار، ریاست شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر با حضور در محل خدمت با رعایت نکات بهداشتی از ۹ پزشک شهر عالیشهر تقدیر و قدردانی بعمل آوردند.

 

یکم شهریور ماه سالروز تولد دانشمند گرانقدر و فرزند شهیر ایران زمین،شیخ الرئیس ابوعلی سینا ” و پنجم شهریورماه زادروز دانشمند بزرگ مشرق زمین حکیم زکریای رازی شیمی دان،طبیب،داروشناس و داروساز بزرگ ایرانی فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت جایگاه و خدمات جامعه پرتلاش و توانمند پزشکی و داروسازی است.

 

روز پزشک، فرصتی است که دگر بار یادی کنیم از سپید جامگانی که با مجاهدت و ایثارشان حافظ سلامت جامعه هستند، به طور قطع اولویت اصلی پزشکان سلامت بیماران و حفظ کرامت آنهاست و پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با دانش و روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

 

این ایام کادر درمانی کشور در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند. در شرایطی که ویروس منحوس کرونا هر روز رویی از پیچیدگی‌های خود را نشان می‌دهد و همچنان علم بشر از کشف دارو و واکسن علیه آن عاجز مانده، مدافعان عرصه سلامت نیز هر روز نمایی از فداکاری و ایثار خود را در عرصه خدمت به کشور و نجات جان هم ‌وطنانشان عیان می‌کنند.

 

ضمن تبریک روز پزشک به تمامی فعالان این عرصه به ویژه پزشکان حاذق و توانمند شهر عالیشهر،که با تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان موجود آلام و التیام و درمان مردم شریف شهر شده است. از خدواند منان برای همه ای پزشکان این سرزمین آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون را خواهان و و خواستاریم.

 

 

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد