واکسیناسیون ۵۰ نفر از کارگران شهرداری عالیشهر   به همت مرکز بهداشت شهر عالیشهر به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری هپاتیت B ، ۵۰ نفر از کارگران شهرداری عالیشهر واکسینه شدند .   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، کارگران شهرداری از شریف ترین و زحمتکش ترین قشرهای کارگری می باشند و […]

واکسیناسیون ۵۰ نفر از کارگران شهرداری عالیشهر

 

به همت مرکز بهداشت شهر عالیشهر به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری هپاتیت B ، ۵۰ نفر از کارگران شهرداری عالیشهر واکسینه شدند .

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، کارگران شهرداری از شریف ترین و زحمتکش ترین قشرهای کارگری می باشند و ارتقا سلامت و سطح زندگی این عزیزان همواره یکی از دغدغه های مهم حوزه مدیریت شهری بوده است . این کارگران با توجه به نوع کار خود همه روزه در تماس با انواع مختلف آلودگی های حاصل از نخاله ، گرد و غبار و … می باشند به خصوص عدم رعایت تفکیک زباله و مواد زائد و تماس آنها با اجسام تیز و برنده میتواند مشکلات و تبعات زیادی را برای آنها به همراه داشته باشد .

 

اگرچه این قشر زحمتکش در ارتقای بهداشت شهر نقش مهمی ایفا می‌کنند ، اما خود در معرض آسیب‌ها و تهدیدهای متعددی ناشی از عوامل شیمیایی، بیولوژیکی و فیزیکی قرار دارند، آسیب‌هایی که اگر از وقوع آن‌ها پیشگیری نشود ، احتمال بروز بیماری‌های خطرناک در بین این قشر زحمتکش جامعه و خانواده آنها افزایش می‌دهد.

 

در این راستا به همت مرکز بهداشت شهر عالیشهر و به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری هپاتیت B در اثر مواجهات شغلی پاکبانان در طی جمع‌آوری زباله ، ضایعات و همچنین ارتقای سطح بهداشت و ایمن نمودن کارگران زحمتکش خدمات شهری ، در برابر ویروس ، واکسن هپاتیت B توسط تیم مجرب پزشکی این مرکز به آنها تلقیح شد. 

 

در پایان از زحمات آقای سید احمد هاشمی مدیر مرکز بهداشت عالیشهر جهت هماهنگی های و اجرای طرح فوق قدردانی به عمل می آید.

 

 

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد