مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری عالیشهر به مناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی عالیشهر؛ همزمان با هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری عالیشهر برگزار گردید    دکتر قائدی شهردار عالیشهر در این مراسم با […]

مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری عالیشهر به مناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی عالیشهر؛ همزمان با هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرداری عالیشهر برگزار گردید

 

 دکتر قائدی شهردار عالیشهر در این مراسم با اشاره به حادثه خیز بودن کشور ایران بر لزوم آموزش همگانی و آگاهی بخشی برای مقابله با حوادث طبیعی از قبیل سیل، زلزله و.. تاکید نمودند و همچنین با اعلام اینکه در یکسال گذشته ۴۸۶ عملیات شامل: حریق نیزار و درختان و علوفه، حریق مسکونی و تجاری، حریق نشتی گاز و پیک نیک، حریق خودرو و موتورسیکلت، حریق کنتور و ترانس برق، تصادفات و واژگونی خودرو ، امداد و نجات گیرکردن در منزل و آسانسور، دفع حیوانات موذی مثل مار و زنبور، امور پیگیری و ایمنی و… عملکرد آتش نشانی این شهرداری می باشد.

 

 شهردار عالیشهر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشانی در خصوص توجه به ایمنی محیط کار و مخاطراتی که متوجه افراد است افزود: باید با رعایت موارد ایمنی در فضای کسب و کار عوامل تهدیدزا را کاهش داده تا حوادث ومخاطرات باعث هدر رفتن سرمایه های نشود و می بایست علاوه بر این روز مبارک، هر روز پرسنل خدوم آتش نشانی مورد تقدیر قرار گیرند.

 

در حاشیه این مراسم دو همشهری عالیشهر ضمن حضور و اهداء گل و شیرینی، صمیمانه خداقوت و خسته نباشید به پرسنل زحمتکش آتشنشان ابزار نمودند.

 

در پایان با اهدا شاخه گل و هدیه به مناسبت این روز از کلیه پرسنل این واحد، توسط شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر قدردانی بعمل آمد.

 

 

 

 

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد