همدلی بین اعضای شورا و مسولین شهر عالیشهر موجب پیشرفت شهر می شود   نشست بررسی مسائل و مشکلات شهر جدید عالیشهر با حضور مسئولان شهرستان بوشهر و شهر عالیشهر برگزار گردید   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر عصر دوشنبه ۱ شهریورماه جلسه و نشست هم اندیشی با حضور آقای جمشیدی […]

همدلی بین اعضای شورا و مسولین شهر عالیشهر موجب پیشرفت شهر می شود

 

نشست بررسی مسائل و مشکلات شهر جدید عالیشهر با حضور مسئولان شهرستان بوشهر و شهر عالیشهر برگزار گردید

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر عصر دوشنبه ۱ شهریورماه جلسه و نشست هم اندیشی با حضور آقای جمشیدی فرماندار بوشهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی امام جمعه محترم شهر عالیشهر، تمامی اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مدیرعامل شرکت عمران ، جمعی از معتمدین شهر و سرپرست شهرداری برگزار گردید.

 

این نشست به دعوت فرماندار بوشهر در خصوص موضوع و مشکلات شهر عالیشهر در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزار شد .

 

آقای جمشیدی فرماندار بوشهر با سپاس از همه تلاش ها و زحمات مسئولین محترم از جمله مسئولین و اعضای قبلی و فعلی شورای اسلامی شهر عالیشهر و مدیران شرکت عمران از مسئولین خواست برنامه‌ ریزی ویژه‌ای برای رفع مشکلات این شهر شود تا انشاالله آینده ای روشن و درخشان برای این شهر رقم بخورد.

 

وی با بیان این که شوراها از مهمترین مولفه های همدلی و همزبانی دولت و ملت هستند گفت: اعضای شورای شهر و شهرداری باید اختلاف را کنار گذاشته و برای مسائل و مشکلات شهر برنامه ریزی نمایند .

 

فرماندار بوشهر در ادامه افزود: شوراها تجلی و عرصه تمرین مردم سالاری دینی در عرصه مشارکت و شکوفایی اجتماعی و فرهنگی و عمرانی هستند که می توانند حلقه ارتباط مردم و دولت باشند و به رشد و پیشرفت و پویایی بیشتر جامعه کمک کنند.

 

در این نشست مقرر شد اعضای جدید شورای اسلامی شهر عالیشهر با وفاق، همدلی و تعامل بیشتر با همدیگر و ارتباط با دستگاه های اجرایی می تواند به توسعه و پیشرفت شهر کمک نمایند .

 

💠 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد