تنفیذ حکم و ابلاغ سرپرست شهرداری توسط ریاست شورای اسلامی عالیشهر   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، امروز چهارشنبه با قرائت کلام الله مجید معارفه سرپرست شهرداری توسط رئیس و  اعضای شورای اسلامی با حضور کارکنان شهرداری در محل دفتر شهردار برگزار گردید. حاج صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی […]

تنفیذ حکم و ابلاغ سرپرست شهرداری توسط ریاست شورای اسلامی عالیشهر

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، امروز چهارشنبه با قرائت کلام الله مجید معارفه سرپرست شهرداری توسط رئیس و  اعضای شورای اسلامی با حضور کارکنان شهرداری در محل دفتر شهردار برگزار گردید.

حاج صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی عالیشهر ضمن تقدیر و تشکر از حضور کارکنان، از پیشگاه حضرت حق آرزوی بهترین ها وسلامتی همه را خواستار شدند و از فرصت خدمتی که جهت خدمتگذاری به ایشان اعطاء شده شکر و سپاس داشتند و اعلام نموند: آرامش در خانواده شهرداری موجب خدمتگذاری مفید و موثر به شهروندان است.

رئیس شورای اسلامی عالیشهر، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و تبریک هفته دولت و بویژه روز کارمند را به کارکنان شهرداری و مردم شریف عالیشهر اعلام داشتند: باهدف خدمتگذاری و تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به شهروندان، شورای اسلامی سرکار خانم زهره نگهداری بعنوان سرپرست شهردای معرفی نموده و با اتکال و استعانت از خداوند متعال آرزوی توفیق و سربلندی ایشان را داشتند.

در ادامه حاج صدرالله اسدیان مطلق با ذکر تعجیل در فرج امام زمان(عج) حکم سرپرستی سرکارخانم نگهداری را قرائت و به ایشان اعطا نمودند.

سرکارخانم زهره نگهداری سرپرست شهرداری عالیشهر، ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و هیئت رئیسه شورای اسلامی عالیشهر اظهار داشتند: از روحیه جهادی و پتانسیل بالقوه کارکنان شهرداری که سراغ داریم، در چارچوب قانون نسبت به تکریم و احترام ارباب رجوع با رویه وحدت و روحیه تعامل و همکاری تلاش خواهیم نمود و نسبت به حقوق و دستمزدی که دریافت می نماییم، تعهد و مسئولیت پذیری بیشتری خواهیم داشت.

در ادامه سرکار خانم نگهداری ضمن آرزوی سلامتی کارکنان، اولویت را رعایت نکات بهداشتی را دانسته و به مناسبت هفته دولت بویژه روز کارمند، یک نفر از کارکنان شهرداری را بعنوان کارمند نمونه که داری چهار معیار ویژه: تعهد ، تخصص، تکریم و رفتار سازمانی را برخوردار بودند با مشورت انتخاب شدند که در این راستا جناب آقای مهندس احسان حقیقت کارشناس حوزه شهرسازی به عنوان کارمند نمونه انتخاب گردید.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد