توسعه شتابنده، منطقی و اصولی شهر عالیشهر  دیدار سرپرست شهرداری عالیشهر با فرماندار شهرستان بوشهر به‌ گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، امروز صبح سرپرست شهرداری عالیشهر با حضور در دفتر فرماندار شهرستان بوشهر با ایشان دیدار کردند.   زهره نگهداری سرپرست شهرداری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و حمایت های فرماندار […]

توسعه شتابنده، منطقی و اصولی شهر عالیشهر
 دیدار سرپرست شهرداری عالیشهر با فرماندار شهرستان بوشهر

به‌ گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، امروز صبح سرپرست شهرداری عالیشهر با حضور در دفتر فرماندار شهرستان بوشهر با ایشان دیدار کردند.

 

زهره نگهداری سرپرست شهرداری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و حمایت های فرماندار بوشهر از شهر عالیشهر، بیان نمودند : شهرداری عالیشهر هم اکنون اخلاق ، متانت، رضایت مندی شهروندان و تلاش بی وقفه را سرلوحه کاری خود قرار داده و جهت رفع مشکلات مردم و ارتقاء سطح عمرانی و فرهنگی شهر از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

 

 نگهداری سرپرست شهرداری افزود: با دغدغه بهبود شرایط فعلی و پیشبرد اهداف شهرداری در جهت خدمات رسانی به شهروندان شریف عالیشهر باید در جهت یک هدف واحد یعنی بهبود وضع موجود و خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم گام برداریم .

 

 

 عباس جمشیدی فرماندار شهرستان بوشهر با سپاس از همه تلاش ها و زحمات مسئولین محترم شهر عالیشهر گفتند: هدف شورای اسلامی و شهرداری خدمت رسانی به مردم است که با همفکری و همکاری یکدیگر می‌توانند خدمات شایانی را به مردم ارائه نمایند.

 

جمشیدی فرماندار بوشهر از مجموعه شهرداری انتظار است با برنامه‌ ریزی ویژه‌ برای رفع مشکلات این شهر تلاش شود تا انءشاالله آینده ای روشن و درخشان برای این شهر رقم بخورد.

 

در این نشست در خصوص مسائل و مشکلات شهرداری و شهر عالیشهر و همچنین اجرای پروژه های شهر بحث و تبادل نظر گردید.

 


روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد