از هم صدایی تا همکاری دو بازوی توانمند شهر عالیشهر 🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، منتخبین مردم شریف عالیشهر و سرپرست شهرداری جلسه ای در خصوص همکاری و تعامل سازنده در عمل و جلوگیری از موازی کاری و بالابردن رضایت مندی عمومی با مدیرعامل و هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید […]

از هم صدایی تا همکاری دو بازوی توانمند شهر عالیشهر

🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، منتخبین مردم شریف عالیشهر و سرپرست شهرداری جلسه ای در خصوص همکاری و تعامل سازنده در عمل و جلوگیری از موازی کاری و بالابردن رضایت مندی عمومی با مدیرعامل و هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، دیدار و پیرامون مسائل شهر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

🔹🔹در این دیدار با قرائت قرآن کریم، طرفین به ارائه گزارش کار خود پرداختند و به ابعاد مختلف همکاری و تعاملات موثر، رفع موانع و تسریع در روابط اداری و اجرایی در سطح شهر با هدف جذب سرمایه گذار و همزمان با توسعه فرهنگی و اجتماعی، بحث و گفتگو کردند.

🔹حاج صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی عالیشهر، در رابطه با افزایش اینگونه جلسات هماهنگی و همکاری مابین شهرداری و شورای اسلامی شهر با شرکت عمران افزود: با توجه به بالا بودن سرانه فضای سبز، توسعه بوستان ها با کاشت درختان سازگار با محیط، زیبا و سایه دار جهت گردش در شهر، خواست مردم است.

🔹اسدیان مطلق در ادامه افزوند: با توجه به عدم برقراری و توازن در آماده سازی زیرساخت های ادارات و نمایندگی دستگاههای اجرای خدمات رسان در شهرهای جدید کشور، این مهم در شهر عالیشهر نیز مستثنی نبوده است، که می توان به نبود اداره برق، بانکها و کلا حداقل خدمات عمومی که مردم فهیم عالیشهر مجبور به حل مشکلات به شهرهای مجاور مراجعه نکنند اشاره کرد، که البته حضور این دستگاههای اجرایی خدمات رسان خود باعث رشد و شکوفایی شهر می شوند و اینجاست که همراهی و همکاری موثر شهرداری و شرکت عمران نتیجه خواهد داد.

🔹رئیس شورای اسلامی عالیشهر بیان داشتند: این دوره از شورای اسلامی با عزم جدی و مصمم برای رفع موانع در حل مشکلات و توسعه رو به رشد شهر آمادگی هرگونه همکاری در چارچوب قانون را دارد و از هرگونه سرمایه گذاری در شهر و بالا بردن نشاط اجتماعی گام بر می دارد.

🔹علی مقاتلی مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر، در رابطه به بالابردن ظرفیت در نگاه سیاسی و اجتماعی، مسولین می بایست خدمت به مردم را از دیگر مسائل شخصی جدا کنند و امید است که این تعامل به شکل برخی از ادوار گذشته نباشد و در ادامه از آماده سازی زیرساخت ها از جمله زایشگاه و آرامستان به مردم عالیشهر خبر دادند که شکل گیری آن باعت هویت بخشی بیشتری به شهر خواهد داد.

🔹مقاتلی در رابطه با شروع فعالیت اجرایی آرامستان اظهار داشتند: مبلغی معادل ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که طی هفته آینده تشریفات مناقصه آن اجرایی خواهد شد.

🔹مدیر عامل شرکت عمران عالیشهر، همزمان با توسعه سرانه فضای سبز، فضاهای آموزشی شهر نیز در حال توسعه می باشد و از مهمترین دغدغه عمومی مردم شهر طرح شبکه فاضلاب شهری خبر دادند: محل تصفیه خانه فاضلاب شهری طی کارشناسی های بعمل آمده و مشاوره های لازم، مشخص و تامین شده است و عملیات اجرایی آن در سال جاری آغاز می گردد.

🔹در حاشیه این جلسه، بازدید میدانی از شهر و مجتمع درمانی در دستور کار قرار گرفت و منتخبین مردم در شورای اسلامی از روند و پیشرفت فیزیکی پروژه مهم شهر دیدن بعمل آوردند.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد