حرکت جهادی و انقلابی فرماندار شهرستان بوشهر; همزمان با معارفه سومین شهردار عالیشهر 🔰 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، آیین تکریم و معارفه شهردار جدید عالیشهر با حضور فرماندار بوشهر و شماری از مسئولان محلی برگزار شد. 🔷صالح رحیمی فرماندار بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج و هفت آذر روز شهدای […]

حرکت جهادی و انقلابی فرماندار شهرستان بوشهر;
همزمان با معارفه سومین شهردار عالیشهر

🔰 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، آیین تکریم و معارفه شهردار جدید عالیشهر با حضور فرماندار بوشهر و شماری از مسئولان محلی برگزار شد.

🔷صالح رحیمی فرماندار بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج و هفت آذر روز شهدای نیروی دریایی افزود: همان طور که در جنگ تحمیلی، لازمه تغییر، تحول است و اینکه مدیری برود و دیگری بیاید بدون تحول راه به جایی نخواهیم برد و باید نتیجه گیری کرد که برای تغییر باید تحول ایجاد کرد.
🔷رحیمی بیان کرد: در مقوله تحول نخستین مولفه وحدت است و به هیچ عنوان با تفرقه، درگیری، جنگ و جدل شرایطی برای پیشرفت و ترقی نیز وجود نخواهد داشت و مسئولان در هر حوزه باید ایجاد امنیت و آرامش کنند تا از این طریق بستر توسعه شهری فراهم شود.
🔷وی اظهار کرد: شورا و شهرداری حرمت، تکریم و احترام مردم را داشته باشند و این پذیرفته نیست که فردی بگوید در فلان مجموعه با وی بدرفتاری صورت گرفته است.
🔷وی افزود: مبارزه با فساد و تبعیض و بی عدالتی به عنوان شعار دولت مردمی در همه دستگاه ها و سطوح باید مورد توجهم قرار گیرد.

🔷 رییس شورای اسلامی شهر عالیشهر نیز گفت:شورای این شهر امید دارد تا بتواند در مدت چهار ساله خود بتواند به بهترین نحو ممکن به شهروندان خدمت رسانی کند.
🔷صدرالله اسدیان مطلق افزود: شورای شهر امید دارد تا در این دوره با همت استاندار، فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی بتواند بخش عظیمی از مشکلات را حل کرد.
🔷اسدیان مطلق افزود: برای شهرداری عالیشهر بعد از انتخاب سرپرست شهرداری، سه ماه فرصت وجود داشت که با دقت و تلاش شبانه روزی همه گزینه‌ها قادر به امر شهردار شدن داشتند در نهایت محمدی با اکثریت آرا انتخاب شد.
🔷وی عنوان کرد: شهردار جدید عالیشهر سابقه خدمات ارزشمندی در شهرهای ریز، مهر، بوشهر و جم دارد که امید است بتواند منشاء خدمات ارزشمندی برای عالیشهر باشد و در این راستا پنج عضو شورای شهر نیز شبانه روز تلاش می کنند و امید است شهردار به عنوان یار ششم برای حل مشکلات شهروندان گام بردارد.

🔷امام جمعه عالیشهر نیز در این آیین گفت: امنیت سازه‌های ساختمانی و شهری، امینیت راه‎ها، رعایت عفت عمومی از جمله مولفه‌های مهم شهری جامعه شهری است که باید در دستور کار مدیریت شهری باشد.
🔷حجت الاسلام هاشمی افزود: برقراری عدالت از جمله مواردی است که شورا و شهردار شهر باید در خدمات رسانی به محلات این مهم را در دستور کار قرار دهند.
🔷امام جمعه عالیشهر ادامه داد: توجه به کودکان، سالمندان و معلولان از دیگر مواردی است که باید در ساخت و سازها مورد توجه باشد و احداث پارک ویژه بانوان از نیازهای شهرعالیشهر است تا آنها نیز بتوانند بدون مزاحمتی انواع ورزش ها و تفریح ها را در شهر محل سکونت خود داشته باشند.
🔷وی افزود: زیبایی، سرسبزی و خرم بودن شهر از دیگر مولفه های نیاز یک شهر پویا است که مدیریت شهردای باید این موضوع را با اولویت اجرا کند و رعایت قوانین و مقررات و نظارت بر ساخت و سازها و اینکه بی رویه نباشد و رعایت حقوق شهروندی و ساماندهی تبلیغات شهری، ایجاد مراکز فرهنگی، ورزشی، تفریحی، بازارهای دائمی، بوستان محله، ورزشگاه، مدرسه، استراحتگاه مسافران باید انجام شود.
وی افزود: دولت در شرایط تحریمی و دشواری کشور را تحویل گرفته و با چنین شرایطی می طلبد همگان به سهم خود برای کاستن از بار مشکلات تلاش کنند.

🔷شهردار جدید عالیشهر نیز گفت: اکنون از بدو آغاز فعالیت خود قول می‌دهم با تمام توان و با همکاری مجموعه شورا و شهرداری با رعایت سه اصل عدالت، صداقت و سلامت کاری بتوانم برای خدمت به شهروندان عالیشهری تلاش کنم.
🔷حسین محمدی افزود: دست کمک به سوی شهروندان، فرماندار، شورا و کارکنان شهرداری، امام جمعه، فعالان اجتماعی و سایر دستگاه‌ها دراز می‌کنم.
🔷وی ادامه داد: از مدیرعامل شرکت عمران نیز انتظار دارم تا اینجانب را به عنوان شاگرد خود همراهی کند تا گامی جهت عمران و رفاه شهردار بردارم.
🔷محمدی اظهار کرد: امید است با نگاه ویژه استاندار، تلاش‌های مجدانه فرماندار، رهنمودهای امام جمعه و اعضای شورا بهترین خدمات ممکن به شهروندان عالیشهری ارائه شود.

💢 در این آیین با تجلیل از فعالیت های زهره نگهداری سرپرست شهرداری عالیشهر، حسین محمدی به عنوان شهردار جدید عالیشهر معارفه شد.

🔹در پایان مراسم فرماندار شهرستان بوشهر، امام جمعه شهر به همراه ریاست و اعضای شورای اسلامی و سایر مسئولین شهری جلسه اداری تشکیل دادند و در مورد سه موضوع از جمله تعیین تکلیف وضعیت بیمارستان، وضعیت آب و فاضلاب و وضعیت ساخت ساز مدارس دبیرستان و هنرستان عالیشهر به بحث و گفتگو پرداختند و همچنین فرماندار جهادی شهرستان بوشهر مقرر کردند ماهیانه یکبار در خصوص رفع موانع، تقویت و حمایت از مسئولین شهری در راستای بالا بردن خدمات به مردم شریف در شهر عالیشهر جلسه ای برگزار نمایند.

 

 

جلسه اداری مسئولین شهر عالیشهر با فرماندار بوشهر

 

💠 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد