تشکیل شورای راهبردی هدف اصلی شهرداری و شرکت عمران عالیشهر   🔰 به گزارش  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، مدیرعامل و هیات مدیره شرکت عمران عالیشهر در راستای تعامل و هماهنگی مستمر با حضور در شهرداری عالیشهر مراتب تبریک و آغاز به کار شهردار جدید عالیشهر را گرامی داشتند.   🔹علی […]

 

تشکیل شورای راهبردی هدف اصلی شهرداری و شرکت عمران عالیشهر

 

🔰 به گزارش  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، مدیرعامل و هیات مدیره شرکت عمران عالیشهر در راستای تعامل و هماهنگی مستمر با حضور در شهرداری عالیشهر مراتب تبریک و آغاز به کار شهردار جدید عالیشهر را گرامی داشتند.

 

🔹علی مقاتلی مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر ضمن تبریک آغاز به کار شهردار جدید و تعامل دوسویه در راستای خدمات مطلوب به مردم شریف عالیشهر اعلام داشتند: با توجه به اینکه زیر ساخت شهر عالیشهر نقص دارد و نیاز به فعالیت بیشتر احساس می شود که با تعامل و حرکت منسجم دو جانبه شهرداری و شرکت عمران این امر محقق خواهد شد و در ادامه تاکید داشتند: فعالیت های اساسی و پروژه هایی که منابع مالی زیادی را می طلبند وقت بیشتری را از مجموعه ها می گیرد و تمرکز روی کار های دیگر کمتر می شود.

 

🔹مقاتلی در ادامه افزودند: دو مجموعه شهرداری و شرکت عمران یک هدف را دنبال می کنند که خدمت به مردم است و در حال حاضر فضاهای آموزشی در شهر آرمانی نیست لذا از حالت بحرانی خارج شده و در سایر بخش ها به ویژه فرهنگی بیش از حد تامین گردیده است.

 

🔹 مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر در دیدار صمیمی خود افزود : معیار رفتار مدیران ارشد است و باعث می شود رفتار زیر مجموعه شکل بگیرد و همکاری دو مجموعه شهرداری و شرکت عمران در سطوح کارشناسی بیشترین منفعت را شامل حال شهروندان خواهد کرد.

 

🔹 حاج صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی عالیشهر با خیرمقدم از حضور جهادی مقاتلی و هیات همراه از شرکت عمران را نیک ارزیابی کردند و افزودند در سایه تعامل و وحدت دو مجموعه نتیجه ای جز رضایت مردم ندارد، وقت کم است و سال ۱۴۰۴ پیش روی ما است.

 

🔹 حسین محمدی شهردار عالیشهر در راستای حضور صادقانه مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر و هیات همراه مراتب سپاس و قدردانی را اعلام داشتند و تاکید کردند: تشکیل شورای راهبردی و تشکیل جلسات هدفمند مستمر خواست دوطرف عمران و شهرداری است و با استفاده از ظرفیت و پتانسیل یکدیگر در راستای استقرار دستگاه های خدمات رسان و یاری گر شهرداری عالیشهر تلاش خواهند کرد.

 

🔹 محمدی در ادامه رویکرد خود را اساس تعامل با چانه زنی رفع مشکلات و آینده نگری عالیشهر دانستند و اعلام کردند: شهرداری وفق قانون عمل خواهد کرد و اعلام نمودند: دستگاه های خدمات رسان به وظایف ذاتی خود در جهت خدمت به مردم شریف عالیشهر گام بردارند.

 

🔹وی افزود : مالکیت شهرداری در شهرهای جدید دو گونه است، مالکیت عمومی و خصوصی، شهرداری عالیشهر جزء ساختمان مرکزی خود مالکیت خصوصی ندارد و در این راستا تاکید داشتند: شرکت عمران با همت و رویکرد تعامل دوجانبه نسبت به جانمایی مکانی در خور برای ساختمان شهرداری اقدام نماید و همچنین وضعیت مالکیت سایت پسماند را مشخص تا این مهم نیز مراحل ساماندهی و جلب سرمایه گذار آن از طرف شهرداری آغاز گردد.

 

 

💠 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد