اولین گام شهردار در حوزه اخلاق مداری  دیدار صمیمی شهردار با امام جمعه عالیشهر  🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر امروز صبح شهردار عالیشهر با هدف بهره گیری از دروس اخلاق با حضور در دفتر امام جمعه عالیشهر مهمترین اصل و اعتلای هر مجموعه را اجرایی کردند. 🔷 حجت الاسلام و المسلمین […]

اولین گام شهردار در حوزه اخلاق مداری
 دیدار صمیمی شهردار با امام جمعه عالیشهر 
🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر امروز صبح شهردار عالیشهر با هدف بهره گیری از دروس اخلاق با حضور در دفتر امام جمعه عالیشهر مهمترین اصل و اعتلای هر مجموعه را اجرایی کردند.
🔷 حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا هاشمی امام جمعه عالیشهر، ضمن خوشامدگویی و عرض تبریک مجدد و حسن انتخاب شهردار جدید عالیشهر با رویکرد در گام اول اخلاق‌مداری را پسندیده قلمداد کردند و تاکید داشتند: خدمت به مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت به مکتب تشیع و اهل بیت است و در ادامه افزودند شکرگزار و قدردان این نعمت الهی باشید که با عتماد مردم به شما رسیده است و در عمل جوابگویی اعتماد نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر باشید.
🔷 هاشمی در ادامه نسبت به وضعیت شهر و جایگاه مهم شهرداری در شهر افزودند: داشتن ارتباط خوب و تنگاتنگ و استفاده از نظرات زیرمجموعه خود در شهرداری در جمع بندی خدمات بهتر به مردم که بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است، دانستند.
🔷 حسین محمدی شهردار عالیشهر با حضور در دفتر امام جمعه عالیشهر و شنیدن نصایح ایشان نسبت به گزارش کار، چالش ها و پتانسیل های شهر، همیاری و همکاری سایر دستگاههای خدمات رسان در شهر به بحث و گفتگو پرداختند و مهمترین عامل موفقیت شهر را هم افزایی و استفاده از نقطه نظرات نخبگان شهری دانستند.
 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر
برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد