دیدار صمیمی شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با ساکنین فاز ۴ عالیشهر در مسجد امام حسن مجتبی(ع) 🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، نشست بررسی مطالبات و مشکلات فاز ۴ در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر و ساکنین این فاز […]

دیدار صمیمی شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با ساکنین فاز ۴ عالیشهر در مسجد امام حسن مجتبی(ع)

🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، نشست بررسی مطالبات و مشکلات فاز ۴ در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر و ساکنین این فاز برگزار گردید .

🔹مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر در جمع اهالی محترم محله فاز ۴ در مسجد امام حسن مجتبی(ع) گفتند: هدف از برگزاری این جلسه را شنیدن انتقادات ، پیشنهادات و همفکری در خصوص چگونگی ارائه ی خدمات بهتر به ساکنین این فاز می‌باشد.

🔸صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر در این نشست گفتند : اعضای شورای اسلامی و شهرداری در تلاش هستند تا بتواند در یک برنامه‌ریزی مدون با شهروندان به طور مستقیم ارتباط برقرار کنند و از نزدیک در جریان مشکلات شهروندان قرار گیرند و مشکلات و دغدغه‌های شهروندان در هر فاز و محله و با حضور میدانی و نشست هم اندیشی بررسی شود.

🔸رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر با بیان اینکه مشکلات مطرح شده در برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت حل خواهد شد، افزود: مسوولین باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند چراکه این انقلاب اسلامی حاصل گذشت و فداکاری مردم است.

🔸صدرالله اسدیان مطلق ادامه داد امکانات خدماتی و اجتماعی محله فاز ۴ در دور جدید فعالیت شهرداری در این محله ارتقا خواهد یافت .

🔰این نشست که ساعت ۱۸ شروع و بمدت ۳ ساعت به طول انجامید؛ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر بصورت صمیمی پای صحبت ها و حرف های مردم نشستند .

❇️در پایان مهندس محمدی شهردار عالیشهر به همراه مهندس معنوی مسئول خدمات شهری بهمراه تعدادی از ساکنین با حضور میدانی در مجتمع های مسکونی فاز ۴ ، مشکلات و درخواست ها را به صورت میدانی بازدید و دستور پیگیری های لازم صادر نمودند.

 

💠روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد