تسریع در درخواست های مردم با بازدید میدانی از پرونده های شهرسازی شهرداری عالیشهر    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر به همراه مهندس مهدی رواندوست مدیر شهرسازی بصورت میدانی از پرونده های آماده شده جهت ارجاع به کمیسیون ها بازدید کردند.   مهندس حسین محمدی […]

تسریع در درخواست های مردم با بازدید میدانی از پرونده های شهرسازی شهرداری عالیشهر

 

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر به همراه مهندس مهدی رواندوست مدیر شهرسازی بصورت میدانی از پرونده های آماده شده جهت ارجاع به کمیسیون ها بازدید کردند.

 

مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر در جریان این بازدید گفت: بررسی دقیق پرونده‌ها و تسریع در فرآیند صدور رای توسط کمیسیون ها می‌تواند در جلوگیری از تخلفات ساختمانی نقشی بسیار مهم داشته باشد.

 

شهردار عالیشهر تاکید کرد: واحد شهرسازی با همکاری کمیسیون های مربوطه در جهت هماهنگی در اجرای ضوابط و مقررات مصوب بطور یکسان در سطح شهر، با برنامه‌ریزی و تمهیدات در حوزه شهرسازی و معماری، نظارت و برخورد با تخلفات ساختمانی در جهت پیشرفت شهر سهم بسزایی دارند.

 

مهندس محمدی افزودند : نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در حوزه شهرسازی و معماری موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت اجرای ضوابط و مقررات مصوب را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

 

 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد