جلسه بررسی تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری عالیشهر 🔰 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، جلسه بررسی تعرفه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۱ شهرداری عالیشهر با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی، شهردار عالیشهر و مسئول درآمد شهرداری برگزار گردید. 🔹صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر با […]

جلسه بررسی تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری عالیشهر

🔰 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، جلسه بررسی تعرفه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۱ شهرداری عالیشهر با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی، شهردار عالیشهر و مسئول درآمد شهرداری برگزار گردید.

🔹صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر با بیان اینکه دفترچه عوارض شهرداری، مهم‌ترین منبع درآمدی و تأمین و تحقق بودجه سالانه شهرداری به شمار می‌رود، اظهار کرد: این لایحه پس از تهیه توسط شهرداری، تقدیم شورا شده تا پس از تصویب در شورا و تائید هیئت تطبیق فرمانداری برای دریافت عوارض شهرداری در سال ۱۴۰۱ اعمال شود.

🔹رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر در این جلسه افزود: رویکرد شورای اسلامی شهر عالیشهر در این مسیر تأمین رفاه و آسایش شهروندان است و تقاضا داریم شهروندان با مشارکت و همکاری مؤثر خود در پرداخت به موقع عوارض برای تسریع در روند توسعه و عمران شهر و خدمات رسانی ما را یاری نمایند.

🔹صدرالله اسدیان مطلق خاطر نشان کرد: سیاست شورا و شهرداری در تدوین تعرفه عوارض سال آینده بر مبنای عدالت محوری صورت گرفته است.

💠روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد