فضا سازی و آذین بندی شهر عالیشهر به مناسبت دهه مبارک فجر در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شهرداری عالیشهر با آذین بندی خیابان و معابر شهری به استقبال چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می روند. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر از […]

فضا سازی و آذین بندی شهر عالیشهر به مناسبت دهه مبارک فجر

در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شهرداری عالیشهر با آذین بندی خیابان و معابر شهری به استقبال چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می روند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر از آذین بندی معابر، میادین و خیابانهای سطح شهر به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر خبر داد.

شهردار عالیشهر اظهار کرد : در راستای ارج نهادن به آرمان های انقلاب اسلامی و ایجاد شور و نشاط انقلابی در ایام الله دهه فجر این شهرداری اقدام به فضاسازی در میادین و بلوارهای سطح شهر نموده است.

مهندس حسین محمدی گفت: برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین و بلوار‌ها، نصب پلاکارد و کتبه، نصب بنر، نصب ریسه‌های پارچه‌ای از جمله اقدامات مجموعه شهرداری بوده تا فضای شهر آماده برپایی مراسمات‌ ویژه این ایام شود.

مهندس محمدی شهردار عالیشهر در پایان اظهار داشت: برای گرامیداشت این ایام، اِلمان ۲۲ بهمن بصورت ابتکاری توسط پرسنل زحمتکش شهرداری ساخته شد و در میدان امام خمینی(ره) نصب گردیده است.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد