افتتاح بازارچه تولیدات مشاغل خانگی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مراسم افتتاح بازارچه تولیدات مشاغل خانگی با حضور امام جمعه، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر، نماینده کمیته امداد شهرستان بوشهر برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ بازارچه تولیدات مشاغل خانگی […]

افتتاح بازارچه تولیدات مشاغل خانگی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی

مراسم افتتاح بازارچه تولیدات مشاغل خانگی با حضور امام جمعه، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر، نماینده کمیته امداد شهرستان بوشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ بازارچه تولیدات مشاغل خانگی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی توسط روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری عالیشهر با همکاری مرکز نیکوکاری ثامن الحجج و مسجد امام حسن مجتبی(ع) در مجموعه نمایشگاهی پارک ابریشم فاز ۴ راه اندازی گردیده است.

 مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر در افتتاح بازارچه تولیدات مشاغل خانگی گفت: کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد خانواده محسوب می شود، چرا که مشاغل خانگی فرصتی برای رفع معضل بیکاری و ایجاد شغل های جدید است و می تواند علاوه بر اینکه در رشد و توسعه اقتصادی تاثیر گذارد، در زمینه توسعه اجتماعی نیز باعث تغییرات مثبت شود.

شهردار عالیشهر با بیان اینکه مشاغل خانگی در سراسر دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرده است، افزود: در این راستا شهرداری عالیشهر به منظور حمایت از اقتصاد خانواده، بازارچه عرضه محصولات تولیدی مشاغل خانگی را با هدف زمینه سازی و حمایت از کارآفرینی و حمایت از مشاغل خانگی برپا نموده است.

مهندس حسین محمدی با اشاره به اینکه این بازارچه تا روز جمعه بیست و دوم بهمن ماه دایر است، اظهار داشت: در این بازارچه، صنایع دستی و هنری، پوشاک و زیورآلات ، غذاهای خانگی ، شیرینی‌جات و ترشیجات، گیاهان دارویی و غیره ارائه می شود که شهروندان برای بازدید از این بازارچه می توانند به پارک ابریشم واقع در فاز ۴ از ساعت ۱۵ الی ۲۲ مراجعه کنند.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد