پیام تبریک شهردار عالیشهر به مناسبت نهم اردیبهشت، روز شوراها شهردار عالیشهر در پیامی نهم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل شوراهای اسلامی را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ مهندس حسین محمدی طی پیامی ضمن تبریک به مناسبت این روز، از تعامل و همکاری ارزنده اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر قدردانی […]

پیام تبریک شهردار عالیشهر به مناسبت نهم اردیبهشت، روز شوراها
شهردار عالیشهر در پیامی نهم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل شوراهای اسلامی را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ مهندس حسین محمدی طی پیامی ضمن تبریک به مناسبت این روز، از تعامل و همکاری ارزنده اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر قدردانی کرد.
متن پیام به این شرح است:
و امرهم شورا بینهم
بسم الله الرحمن الرحیم
در تقویم جمهوری اسلامی ایران نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی شوراها نام گذاری شده است.
شورای اسلامی شهر نهادی مقدس است که نشان دهنده عمق تفکر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و ریشه در تعالیم دین مبین اسلام دارد.
با تاسیس شورای اسلامی شهر فرآیند واگذاری امور به مردم و نقش آفرینی آنان در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، عینیت یافت.
اینجانب این روز را ویژه به اعضای محترم شورای اسلامی شهر عالیشهر که با همدلی، وظیفه شناسی، توجه به اصل دانش محوری و قانون مداری در حل مشکلات شهر و شهروندان تلاش می کنند و در این مدت با تعامل و دلسوزی شهرداری را در رسیدن به اهداف خود همراهی کرده اند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امید که با همراهی شهروندان و مسئولین روز به روز این نهاد، بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه گام برداریم، از درگاه خداوند متعال موفقیت این تلاشگران عرصه اجتماعی را در مسیر خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به شهروندان شریف شهر عالیشهر مسئلت می نماییم.
حسین محمدی
شهردار عالیشهر 
💠روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر
برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد