غبار روبی و عطرافشای شهدای گمنام به مناسبت هفته دولت در عالیشهر   به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گلزار شهدای گمنام شهر عالیشهر امروز پنجشنبه دوم شهریورماه ۱۴۰۲ غبار روبی و عطرافشانی شد.   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر؛ صبح امروز دوم […]

غبار روبی و عطرافشای شهدای گمنام به مناسبت هفته دولت در عالیشهر

 

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گلزار شهدای گمنام شهر عالیشهر امروز پنجشنبه دوم شهریورماه ۱۴۰۲ غبار روبی و عطرافشانی شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر؛ صبح امروز دوم شهریور ماه در نخستین روز از هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، غبار روبی گلزار شهدای گمنام با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه، مهندس محمدی شهردار، اعضای شورای اسلامی، فرماندهی بسیج، فرماندهی کلانتری، سایر مدیران و پرسنل شهرداری در گلزار شهدای گمنام شهر عالیشهر برگزار گردید.

 

در ادامه برگزاری این آیین غبارروبی و عطر افشانی حاضران با نثار گل، پاشیدن گل ناب، قرائت فاتحه و ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) به مقام شامخ پنج شهید گمنام شهر عالیشهر، ادای احترام کرده و با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم تجدید میثاق دوباره کردند و یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های این شهدا را گرامی داشتند.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد