دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران به مناسبت هفته دولت در عالیشهر   به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، امروز پنجشنبه دوم شهریورماه ۱۴۰۲ مراسم دیدار با تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران شهر عالیشهر برگزار گردید.   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر؛ […]

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران به مناسبت هفته دولت در عالیشهر

 

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، امروز پنجشنبه دوم شهریورماه ۱۴۰۲ مراسم دیدار با تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران شهر عالیشهر برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر؛ امروز دوم شهریورماه در نخستین روز از هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه، مهندس محمدی شهردار، اعضای شورای اسلامی، فرماندهی بسیج، فرماندهی کلانتری، سایر مدیران شهر برگزار گردید.

 

حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهرضمن گرامیداشت هفته دولت بیان فرمودند: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بزرگداشت یاد و خاطره و تبیین سبک خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است،و اینکه این دو شهید را الگویی برای مجموعه دولت عنوان و خواستار الگوگیری جامعه از صفات برجسته این شهدا شد.

 

مهندس محمدی شهردار عالیشهر در حاشیه این دیدار گفتند: خانواده‌ی شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور عزیزمان به شمار می‌روند و خدمت به آن‌ها افتخاری بسیار بزرگی برای ما مسئولین محسوب می‌شود.

 

مهندس محمدی شهردار در ادامه اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاودانه و پایدار است که ما باید ضمن حراست و پاسداری، آن را به صورت یک اصل در تمام ابعاد زندگی نهادینه کرده و سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

در این دیدار ها با خانواده معظم شهید ضرغام درخشان، خانواده معظم شهیدان صفرعلی و محمد رضا سیفی و با ایثارگران آقای اسماعیل دشتی و آقای محمد عرب دیدار و تجلیل بعمل آمد.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

 

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد