مراسم تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی با حضور استاندار بوشهر برگزار شد   همایش تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی استان بوشهر با حضور دکتر احمد محمدی زاده استاندار، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) و سایر مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی این استان برگزار گردید. […]

مراسم تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی با حضور استاندار بوشهر برگزار شد

 

همایش تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی استان بوشهر با حضور دکتر احمد محمدی زاده استاندار، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) و سایر مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی این استان برگزار گردید.

 

دکتر احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان کارمند استان بوشهر گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی بزرگ برای تقدیر و تجلیل از خانواده‌های شهدا، پیشکسوتان جهاد و شهادت محسوب می‌شود.

 

احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه دوران ۸ سال دفاع مقدس دو قطب جهان از صدام برای فروپاشی انقلاب اسلامی پشتیبانی می‌کردند اظهار کرد: کشورهای شرق و غرب دنیا با حمایت‌های بی‌سابقه خود از رژیم بعث عراق و تجهیز کردن آن با به پیشرفته‌ترین جنگ افزارهای نظامی می‌خواستند انقلاب اسلامی را در چند روز از بین ببرند اما در مقابل با مجاهدت رزمندگان اسلام و رهنمودهای امام راحل تمامی نقش‌های دشمنان انقلاب اسلامی خنثی شد.

 

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به ویژگی‌های کارمندان بسیجی و جهادی خاطرنشان کرد: شایسته است مدیران و کارمندان از ویژگی‌های نشأت گرفته از عاشورا حسینی بتوانند به بهترین شکل در راستای ایجاد رضایت مردم به طور جهادی خدمت‌رسانی کنند.

 

سرهنگ پاسدار اسکندری مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نیز با اشاره به هدف از برگزاری این همایش گفت: پیوند معنوی، کاری و اخلاقی بین مجاهدان اسلام و کسانیکه در حوزه خدمت‌رسانی در ادارات مشغول کار هستند از مهمترین اهداف برگزاری این همایش محسوب می‌شود.

 

در این همایش از “آقای علی احمدی” بعنوان “کارمند  بسیجی نمونه”  با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد