مراسم گرامیداشت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشان در عالیشهر   به مناسبت هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی، مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری عالیشهر برگزار‌ گردید.   به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی عالیشهر؛ مراسم تجلیل از آتش نشانان به مناسبت هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی با […]

مراسم گرامیداشت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشان در عالیشهر

 

به مناسبت هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی، مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری عالیشهر برگزار‌ گردید.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی عالیشهر؛ مراسم تجلیل از آتش نشانان به مناسبت هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه، مهندس حسین محمدی شهردار، سرگرد روان خوش فرماندهی کلانتری، هاشمی مسئول شبکه بهداشت، خانم مهدوی نسب عضو شورای اسلامی شهر و مسولین واحد های شهرداری برگزار گردید.

 

در ابتدای این مراسم مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر ضمن تبریک ۷مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی از زحمات و تلاش های آتش نشانان که برای حفظ و امنیت جان شهروندان تلاش و زحمت می کشند و موجبات آسایش شهروندان را فراهم می کنند تقدیر و تشکر کردند.

 

حجت الاسلام حاج آقای حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشانی افزود: باید با رعایت موارد ایمنی از عواملی که سبب حادثه می شود را کاهش داده تا حوادث ومخاطرات باعث هدر رفتن سرمایه های نشود .

 

امام جمعه عالیشهر در ادامه با بیان اینکه نیرو های آتش نشانی عالیشهر نیروهای جوان و با انگیزه ،پرانرژی و تحصیل کرده هستند، ابراز داشتند: علاوه بر این روز مبارک که به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی نامگذاری شده هر روز باید از پرسنل خدوم آتش نشانی تقدیر و تشکر نمود.

 

در ادامه آقای همت الله همتی مسئول آتش نشانی گزارش آماری از فعالیت های یک سال اخیر این واحد اعلام داشتند.

در پایان این مراسم آقای رضا رغبت به عنوان آتش نشان نمونه عالیشهر انتخاب و همچنین از تمامی پرسنل این واحد با اهدا لوح سپاس قدردانی بعمل آمد.

 

در حاشیه این مراسم از وسایل و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی شهرداری بازدید بعمل آوردند.

 

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد