سامانه الکترونیکی مهندسین ناظر شهرداری عالیشهر راه اندازی شد   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر؛ مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر از راه اندازی سامانه الکترونیکی مهندسین ناظر شهرداری عالیشهر خبر داد.   مهندس محمدی شهردار عالیشهر در تشریح این خبر گفت: سامانه الکترونیکی مهندسین ناظر شهرداری تحت وب  بوده و […]

سامانه الکترونیکی مهندسین ناظر شهرداری عالیشهر راه اندازی شد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر؛ مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر از راه اندازی سامانه الکترونیکی مهندسین ناظر شهرداری عالیشهر خبر داد.

 

مهندس محمدی شهردار عالیشهر در تشریح این خبر گفت: سامانه الکترونیکی مهندسین ناظر شهرداری تحت وب  بوده و گزارش های نظارت مرحله ای ساختمان به شهرداری را دریافت و امکان ارسال و بررسی گزارش نظارت مرحله ای ساختمان را در یک محیط فرایندی انعطاف پذیری فراهم می سازد.

 

شهردار عالیشهر بیان کرد: در این سامانه، مهندس ناظر به لیست تمامی پروژه های خود دسترسی داشته و گزارش نظارت هر مرحله در بخش های مرتبط نظیر : معماری، سازه، برق و مکانیک را بصورت فرایندی جهت گردش کار بررسی و گزارش را به شهرداری ارسال می کند.

 

مهندس محمدی افزود: از مزایای راه اندازی این سامانه صرفه جویی در هزینه ها، صرفه جویی در زمان، ساماندهی اطلاعات، کاهش مراجعات حضوری، افزایش دقت و کاهش خطا، دسترسی در هر مکان و هر زمان می باشد.

 

سامانه الکترونیکی مهندسین ناظر شهرداری عالیشهر  جهت  ارسال گزارش نظارت ساختمان های به آدرس  nazer.alishahr.ir می باشد.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد